יום רביעי, 20 בפברואר 2013

מוכר הלוקשים

פוסט זה נכתב ב - 20/02/13 חודש לאחר הבחירות לכנסת ה-19 ולקראת  הרכבת הקואלציה  

לכל ידידיי מכרי וחורשי טובתי שלום.
עד היום חל איסור פרסום על הידיעה שאני עומד להביא בפניכם. היום ג’ באדר תשע"ג נעתר בית המשפט המחוזי בעפולה לבקשת עורכי דיני והתיר לפרסם את הידיעה הבלעדית שנוגעת לבטחון המדינה.

מהיותכם חבריי לפייסבוק, תזכו גם אתם להיות שותפי סוד. כמו כן הנני מתיר לכם להתרברב בפני שכניכם שהינכם ברי מזל, וזכיתם לקבל את הידיעה המרעישה הזו עוד טרם פרסומה בערוץ ההבלים.
מדובר פה על מפעל חיים של איש נמרץ, הלא הוא ראש ממשלתנו הנערץ איש שלמרחקים רץ ומחומר של אלופים קורץ.  

אי שם במקום מסתור במרכז הארץ, הוקם לפני ארבע שנים  מפעל סודי לייצור פסטה. מה אני אומר פסטה? פסטה היא מילה מכובסת לאיטריות נודלס. אבל כוונתי למה שנקרא בשפת אבותינו הנחים על משכבם בבית העלמין של קרקוב,  בשם המקורי  "לוקשים".

מבדיקה שערכה כתבת תכנית "כולבודרק"  הגברת איטרי איה במשרדי רשם החברות, התברר כי הבעלות על המפעל רשומה בשני חלקים שווים בין ראש ממשלתנו ולבין העזר שכנגדו והרוח החיה הלא היא אישתו הסרה שרה.
כשמאחור מנצחים על כל המיזם הקונסיליירי הנאמן וידיד המשפחה עו"ד שימרון, יחד עם המוציא לפועל הכל יכול, אלוף הארץ בשחיה במים עכורים הבולדוזר הבלתי נלאה מר נתן אשל.

אתם ודאי שואלים את עצמכם מה לזה ולבטחון המדינה ?  או ! בדיוק על זה באתי לספר לכם.
ללוקשים האלה שמייצר ראש ממשלתנו יש תכונה שאין לשום זן של לוקשים בעולם, ניתן לחממם שוב ושוב, פעם אחר פעם, וטעמם כמו יין טוב רק הולך ומשתבח עם הזמן. אם אינכם מאמינים לי סימן שהינכם ספקנים בני ספקנים קטני אמונה קצרי ראות ונמוכי רוח.


אישים חשובים מאד מאושיות עמנו, ומבכירי המדינה שמבינים ענין בחיים, ושהיו כבר בצמתים הכי סואנים של מקבלי ההחלטות, והתנסו פה ושם גם באכילת דבר מה או שניים,  ציינו בפני כתב החצר של האשפתון "ישראל איום", מר דני לקקני מרגנית - שאפילו בבית סבתם לא טעמו לוקשים טעימים שכאלה.

בראיון משותף לרדיו קול הדממה שבעמק הבכא בהשתתפות שרי הבטחון לדורותיהם: - הנוכחי אהוד ברק,  לשעבר עמיר פרץ, לשעבר לשעבר שאול מופז, ושרת המשפטים המיועדת ציפי ליבני, ציינו ארבעתם יחד וכל אחד לחוד בפני המראיין עמק בית השחי,  שנשבו בקסמי אותם הלוקשים שראש ממשלתו האכילם שוב ושוב בפעם המי יודע כמה.

ואני האזרח הקטן, ששיא התמחותי בתחום הקולינרי מסתכם לכדי הכנת ביצה מקושקשת - שואל:  כיצד זה ניתן לחמם את אותם אטריות עבשות פעם אחר פעם ולהאכיל בהם פוליטיקאים נכלולים חסרי עכבות ובושה?
תודו על האמת ( גם אם אין לכם חשק ) לביביהו שלנו יש כשרון יוצא דופן שאין להרבה מנהיגים בעולמנו בכלל, ובמזרח התיכון בפרט.
ועל כן מגיע לו כל הכבוד והיקר, וגם הערכה ומילה טובה יתקבלו בברכה.
לא רק שהלה הוא קוסם רב מג בינלאומי. ולא רק שהוא איש גומי חסר חוט שידרה, לוליין חסר עכבות ואקרובט חסר חוליות. הוא בפרוש גם אשף הבישול המולקולרי. או בלשון זהירה הייתי אף מכתירו כמאסטר שף הבא של ישראל.  

ואכן, יודעי דבר המקורבים למהדורת החדשות של  "כבר אחרי חצות"  לוחשים באזני שבעונה הבאה מקומו מובטח בצוות השיפוט, לצידם של אייל שני וחיים כהן.